התפתחות משמעותית בתחום הפורטלים המוקדים בישראל מתבטאת בהתאמתם לעידן הטכנולוגי המשתנה. כדרך להשתלבות מיטבית בתחום האבטחה והשירותים, חברות כמו "מוקד אמון" מביאות לשוק טכנולוגיות חדישות וייחודיות.
לקראת אתגרי העתיד, מגזר השירותים המוקדים נאלץ להתמודד עם הצורך בשינוי והתאמה לטכנולוגיות החדישות. בראיון עם מנכ"לית חטיבת המוקד בקבוצת "מוקד אמון", לילך סויד, עולים לפניינו התמורות ואתגרים בתחום המוקדים.
"מוקד אמון" פועלת בתחום המוקדים מעל ל-40 שנה. החברה החלה את דרכה כחברת שירותי מוקד, בשנת 1997 הקימה חטיבת אבטחה, ובשנת 2006 הקימה החברה את חטיבת ניקיון. כיום, הקבוצה מונה כ-2,000 עובדים ופועלת ברחבי הארץ.
חטיבת המוקד והטכנולוגיות של "מוקד אמון" ממוקמת ביהוד. החטיבה מספקת שירותים לאלפי לקוחות ומתמקדת בשירותי מוקד וסיור 24/7. בנוסף, החברה מתמקדת גם בפיתוח והטמעת מערכות אבטחה טכנולוגיות בכל הרמות.
לדברי לילך סויד, "אנו מתכננים ומספקים מערכות אבטחה טכנולוגיות בכל הרמות, ממערכות אזעקה בסיסיות לבית ועד תכנון והטמעה של מערכות טמ"ס ואנליטיקה, בקרות כניסה ושו"ב לגופים ביטחוניים גדולים".
אירועי השביעי באוקטובר השפיעו רבות על תחום המוקדים במיגון הביתי. סויד מספרת: "הביטחון האישי עלה לסדר היום וראינו עלייה בביקוש ללחצני מצוקה ניידים – אמון SOS, שירות שאנו מספקים. לאחרונה פנו אלינו משכונת מגורים מסוימת שהתארגנה יחד ורכשה כ-400 לחצני מצוקה כאלו".
ביחד עם התפתחות טכנולוגית והפצה רחבה של מערכות אבטחה, ניקוי, ושירותי מוקד, חברות כמו "מוקד אמון" ממשיכות לשדרג את יכולותיהן ולשפר את השירותים שהן מספקות, על מנת להיות בעלי ערך כיום בתחום האבטחה והשירותים.
הכוח שבלחצן – הפתרון החדשני של מוקד אמון
כאשר אדם נתקל במצב קריטי, הפתרון המהיר והיעיל ביותר עשוי להיות בלחיצה על לחצן אמון SOS. מה קורה כאשר הלחץ מתגבר וכל שנייה חשובה? עם הלחיצה על הלחצן, הודעת חירום מתפרצת באופן מיידי למוקד, שם נציגת המוקד מתקשרת מיידית עם האדם במצוקה. היא מקבלת את המיקום שלו מהמפה ומפעילה את גורמי הביטחון הרלוונטיים לפי המקרה.
אפליקציית EMUN החדשה של מוקד אמון משמשת ככלי בקרה וניהול למנהלי אבטחה בפריסה ארצית. לאחר שהתחילה עיסוקה עם מנהלי בטחון, קב"טים ועובדי שטח, דרך אלה מגיעה האפשרות לניהול מערכות האזעקה באופן יעיל יותר ומרוכז.
"האפליקציה שלנו מאפשרת למנהלי הביטחון לראות את מיקום המערכות השונות על המפה, לזהות את המערכות שדרוכות או מנוטרלות, ולנהל ולפעול בהתאם", מספרת נציגת החברה. "בנוסף, המנהל יכול לפתוח קריאות שירות ישירות מהמערכת ולעקוב אחר השירות בזמן אמת, ואף לקבל דיווחים וניתוחים מפורטים על המערכות".
מזהה פוטנציאל רב, האפליקציה מאפשרת ניתוח מעמיק של הנתונים וניהול מדויק יותר של המערכות. כמו כן, ניתן לייצא את המידע לכלים חיצוניים ולבצע ניתוחים מתקדמים.
אופן פעולתה של המערכת מתרכז בשפירות וביעילות, מאפשרת חסכון בזמן ומשאבים, ומאפשרת תגובה מהירה ומדויקת למצבים קריטיים.
בתפקידים המקצועיים כמנהלי בטחון או קב"טים, ניתן לראות באפליקציה זו את כלי חשוב לניהול ובקרה יעילים יותר, אשר יכולים להפוך את תהליך הניהול והבקרה באבטחה ליותר אופטימלי ומאורגן.
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.